vineri, 23 aprilie 2010

Categorized | , ,

Greetings (Salutări )

vineri, aprilie 23, 2010

Dialogue 1.

Chris:  Hello Jane, how are you?
             Bună Jane, ce mai faci?
Jane:  Chris! Nice to see you. I’m fine. And you?
            Chris! Mă bucur să te văd. Sunt bine. Tu?
Chris: I couldn’t be better.
             Nu am putut fi mai bine.
Jane:  I am glad to hear that. What are you doing here?     
             Mă bucur să aud asta. Ce faci aici?
Chris:  I came for a walk with my wife.
            Am venit pentru o plimbare cu soţia mea.
Jane:  I  don’t see your wife. Where is she now?
             Nu o văd pe sotia ta. Unde este acum?
Chris:  She went to get someting to eat. She will be back soon!
              A plecat sa ieie ceva de mancare.  Se v-a intoarce curand !
Jane: Great! I can’t wait to say  hello to her!
            Minunat! Nu pot astepta sa-i spun salut!
Chris: I’m sure my wife will be happy to see you too.
            Sunt sigur că soţia mea va fi fericită să te vadă.

Dialogue 2.

The woman:  Hi!
                         Bună   
The waiter:    Hello!
                         Bună
The woman: What’s up?
                         Ce se întâmplă?
The waiter:   Nothing much. I’m just waiting for the bus.
                        Nimic mult. Sunt doar in asteptarea autobuzului.
The woman: Have you been waiting for the bus for a long time?
                         Asteptai autobuzul de mult timp?
The waiter:    I’ve been waiting for about... forty minutes.
                         Astept cam de....patruzeci de minute.
The woman: Forty minutes is a long time to waite for the bus!
                         Patruzeci de minute e un timp indelungat pentru a astepta autobuzul!
The waiter:    I think so too!
                         Cred la fel!
The woman: Maybe you should waite over there.
                         Poate ar trebui să aştepţi acolo.
The waiter:    Why I should waite over there?
                         De ce să aştept acolo?
The woman: Because the bus stop is over there. This is the post box.
                         Deoarece staţia de autobuz este acolo. Aceasta este casuţa poştală.












Dialogue 3.
  
Terry:  Hello!
             Alo!
Chris:  Hi, this is Chris. Is Terry there?
            Bună, aici e Chris. Terry este acolo?
Terry:  Hi Chris! This is Terry! How’s life?
            Salut Chris! Aici e Terry! Cum e viata?
Chris:  Life is great! But I have not seen you in a long time!
            Viata e minunată! Dar nu te-am vazut de o periodă lungă de timp.
Terry:  Yes, it has been a long time since we seen each other. I am so glad that you called.
             Da, a fost o perioadă lungă de timp de când  ne-am văzut unul pe celălalt. Sunt  atât de bucuros că ai sunat.
Chris:  All is well with you?
            Totul este bine cu tine?
Terry:  Everything is great. Listen...I have got amazing stories to tell you...
             Totul este minunat. Ascultă....Am stiri uimitoare sa-ti spun...
Chris:  Really? Ohh...my battery is dead...
             Serios? Ohh... bateria mea este moartă.

0 Responses to “Greetings (Salutări )”

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Daily English Lessons

Labels

  • (2)
  • (1)
  • (2)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (2)